Frequently Asked Questions


Hieronder vindt u de antwoorden terug op de meest gestelde vragen, moest u toch geen antwoord terugvinden op uw vraag kan u altijd op onze contactpagina terecht om ons uw vraag toe te sturen. Wij stellen alles in het mogelijke om u zo snel als mogelijk te antwoorden. 

Vraag : Wat betekend Pré-Order bij de productstatus?
Antwoord :
  • Pré-Order wordt door ons gebruikt om aan te duiden dat een product niet in ons vaste assortiment zit. Het vaste assortiment is het assortiment aan producten dat zich in onze fysieke winkel bevindt. Dit betekent dus dat wij het bij de desbetreffende importeur dienen te bestellen voor u. Als u dit voor woensdagmiddag doorgeeft is het, mits voorradig bij onze importeur, op vrijdag bij ons geleverd. Het verzenden kan dan de dag zelf nog, als de betaling reeds ontvangen werd, of een dag later op zaterdag plaatsvinden.
  • Een product dat niet voorradig is, niet meer te verkrijgen valt of waar stockbreuk voor is bij de importeur(s) zal u onmiddellijk schriftelijk, via e-mail bekend gemaakt worden. Indien u voor het desbetreffende order reeds een betaling deed dan zal het bedrag volledig teruggestort worden op uw rekening.  

Vraag : Wat betekend "reserveren" bij de productstatus?
Antwoord :
  • Deze omschrijving wordt door ons gebruikt om aan te tonen dat een product nog niet op de (Belgische) markt te verkrijgen is. Door middel van reservatie kan u een voorafbestelling doen. De aantallen die wij dan binnenkrijgen in onze voorraden worden eerst gebruikt om reservaties in te vullen, de rest zal worden vrijgegeven voor de verkoop. 
  • Een reservatie biedt echter geen garantie op het effectief bekomen van het gereserveerde aantal. Hiervoor zijn wij afhankelijk van de hoeveelheid die wij toegewezen krijgen van onze leveranciers. Wij verzekeren u wel dat wij ons uiterste best doen om al onze klanten zo goed mogelijk verder te helpen. 
  • Reserveren is vaak nodig omdat het om erg gelimiteerde uitgaven handelt, wij willen onze klanten op die manier de mogelijkheid bieden om producten te reserveren nog voor ze op de markt komen zodat zij aan een correcte prijs kunnen genieten van hun aankoop. 

Vraag : Met welke middelen kan ik betalen bij Rumology.be?
Antwoord :
  • U kan bij ons, in onze fysieke winkel betalen met bancontact (kaart & App) en cash.
  • Via onze webshop kan u betalen door middel van overschrijving, Bancontact, Creditcard of met Paypall, voor Paypall vragen wij de betaling uit te voeren buiten de webshop om, dan kan u een “Send To Friends & Familiy” transfer doen door gebruik van ons email adres gplompen@gmail.com en kan u bijkomende kosten vermijden !

Vraag : Hoe wordt mijn bestelling behandeld?
Antwoord :
  • Bestellingen worden klaargemaakt ;
  1. Wanneer de betaling volledig werd ontvangen wordt overgegaan tot het zo "breuk"vrij mogelijk verpakken van uw producten. 
  2. Wanneer wij alle courante informatie ontvingen, nodig om de verzending te realiseren (naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres). 
  3. Wij doen ons best om bestellingen en betalingen die wij voor 12u00 's middags ontvangen nog de dag zelf te laten vertrekken, mits de producten voorradig zijn uiteraard. 

Vraag : Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Antwoord :
  • De gemiddelde doorlooptijd van een order, na verzending, bedraagt ongeveer 24 uur binnen België. Wanneer wij uw order en betaling voor 12u00 's middags ontvangen en de dag zelf nog kunnen verzenden zal dit de volgende werkdag bij u in een afhaalpunt of aan huis geleverd worden. 
  • Indien we uw order en betaling na 12u00 ontvangen zal dit gemiddeld 2 werkdagen in beslag nemen. 
  • Indien u van buiten België bent kan de doorlooptijd, afhankelijk van het land waarin u zich bevindt, oplopen tot een maximum van 7 werkdagen. 
  • Indien de producten die u bestelde niet voorradig zijn in onze voorraden maar wel bij onze importeur(s) dan kan de doorlooptijd variëren tussen de 5 en 7 werkdagen. 
Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag? Vul dan ons contactformulier in zodat wij zo snel als mogelijk een antwoord kunnen geven. 

If you're not Dutch speaking please send us an e-mail via our contact form so we can come to you asap with an answer to for your questions. 

Rumology.be, Hasseltsestraat 30, 3740 - Bilzen, Limburg (België), Tel : +32 (0) 473 74 52 95, info@rumology.be

Heeft u een vraag?